Како Кинезите го победија Холивуд со партизански спектакли

Кинескиот филм „Битката на езерото Чанџин“ заработи повеќе од 400 милиони долари за шест дена прикажување. Некои медиуми тврдат дека нема сличен пример во историјата на филмот.

Кинескиот подвиг во Корејската војна ја продолжува епската опсада во киносалите во земјата, со заработка од преку 400 милиони долари помалку од една недела по премиерата.

Бројките звучат нереално: за четиринаесет дена прикажување, кинескиот пропаганден воен спектакл The Battle at Lake Changjin („Битката кај езерото Чанџин“) заработи повеќе од 633 милиони долари. Филмот заработи рекордни 769 милиони долари на домашните киноблагајни помалку од три недели од премиерата.

Филмот би требало лесно да достигне 800 милиони долари претстојниот викенд, ако не и порано.

Продуциран од Bona Film Group и филмските компании поддржани од државата Shanghai Film Group и Huaxia, ова е најскапиот кинески филм некогаш направен, со продукциски буџет од над 200 милиони долари.

„Битката кај езерото Чанџин“ ги велича кинеските жртви и херојства во реалниот живот, истоимена битка од 1950 година за време на Корејската војна (или позната во Кина како „војна за отпор на американската агресија и помош на Кореја“). Клучна победа за кинеската страна, во историската битка придружена со успешно разнесување на мостот Шуимен, по што американските воени сили беа принудени да се повлечат.





Забрането копирање на авторска содржина без претходна писмена потврда од МТМ ТВ ДООЕЛ. Доколку сметате дека вашето авторско право е прекршено ве молиме да не контактирате на info@mtm.mk



Можеби ќе ве интересира:

Сите статии објавени на МТМ.мк се во согласност со ИАБ етичкиот кодекс


© MTM ТВ Дооел - Скопје. Сите права се заштитени.